»Nagovarja tiste kupce, ki iščejo luksuzno počitniško izkušnjo, več udobja, več prostora.«
»Naš cilj je, da jih spravimo iz cone udobja, zato da jim pokažemo, da zmorejo več.«
»Ob trenutnih cenah ogrevanja je vsekakor ceneje obleči kakšen kos oblačila več. Vaše udobje ne bo prav nič okrnjeno.«
»Tu ni nobene zasebnosti, nobene sledi udobja.«
»odločilen korak k udobju potrošnikov in okoljski odgovornosti«
»Zaradi tega udobja želimo ponavljati dejanja, ob katerih se tako počutimo.«
»Uspeh lahko izkoristiš za udobje ali svobodo. Jaz sem izbral slednjo.«
»Treba bo izstopiti iz cone udobja, v nasprotnem nas bodo drugi prehiteli.«
»Ne nazadnje je treba upoštevati še stopnjo udobja pri ogrevanju s posameznim energentom.«
»Udobje ni prevladalo. Družabni vidik je ostal, skupno gledanje filmov je še vedno privlačno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju