12. junij 2020

»Nagovarja tiste kupce, ki iščejo luksuzno počitniško izkušnjo, več udobja, več prostora.«

Matjaž Grm opisuje ciljno skupino za novo Astello in poudarja pomen luksuza in udobja.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
11. marec 2024

»Naš cilj je, da jih spravimo iz cone udobja, zato da jim pokažemo, da zmorejo več.«

Rok Naumov je izrazil cilj prostovoljnega služenja vojaškega roka kot spodbudo za mlade, da presegajo svoje meje.
11. marec 2024

»Zaradi tega udobja želimo ponavljati dejanja, ob katerih se tako počutimo.«

Gregor Majdič je pojasnil delovanje hormonov oksitocina in vazopresina ter njun vpliv na občutek ugodja.
12. september 2024
17. november 2023

»Udobje ni prevladalo. Družabni vidik je ostal, skupno gledanje filmov je še vedno privlačno.«

Metka Dariš je poudarila, da udobje ni odvrnilo obiskovalcev od skupnega gledanja filmov v kinu.
22. avgust 2019
11. junij 2024